Preise

Der Preis unseres Buchhaltungsservice

Bei der Entwicklung unserer Preisgestaltung berücksichtigen wir viele Faktoren. Das Alter des Unternehmens (ob neu gegründet oder bereits im Betrieb), die erwarteten Einnahmen, die Anzahl der Rechnungen und die für die Arbeit aufgewendete Zeit sowie die Komplexität der Unternehmensstruktur spielen eine Rolle.

Unsere Teammitglieder stehen unseren Kunden in unserem Büro zur Verfügung. Nach Erhalt von Rechnungen, Belegen und Dokumenten (persönlich oder online), beginnen unsere Kollegen mit der Verarbeitung und berechnen so schnell wie möglich Ihre Steuerpflichten und Ergebnisse.

1

A gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók és őstermelők az alábbi csomagok közül választhatnak.

Basic

10.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)

Azon vállalkozások részére javasolt, akik gazdaságos megoldást keresnek vállalkozásuk részére, minimális számlamennyiséggel rendelkeznek és nincs szükségük személyes vagy online tanácsadásra sem.

Standard

15.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)

Azon vállalkozások részére javasolt, akik az egyszerű, alap könyvelésen felül személyes vagy online tanácsadásra is igényt tartanak.

Special

20.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)

Azon vállalkozások részére javasolt, akik pályázati lehetőségekkel élnek, hiteleket vesznek igénybe és ezek összekészítésére is igényt tartanak.

Premium

25.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)

Komplex szolgáltatási csomag, mely minden szolgáltatást magába foglal, melyet irodánk nyújt. Korlátlan személyes vagy online tanácsadás, hitelek-pályázatok, NAV képviselet, ellenőrzések készítése, teljes vállalkozói menedzsment.

* Konkrét árat kizárólag árajánlatkérést követően áll módunkban meghatározni.

További információra lenne szüksége?
Kérjen ingyenes visszahívást!